Spørsmål og svar om din Aurela-leveranse

Lurer du? Kontakt oss!

Et abonnement, dvs en skreddersydd leveringsservice med hudpleie fra Aurela er bekvemt for deg. Eller du kan velge et enkeltkjøp. Her finner du vanlig spørsmål og svar.

Nordic Dermaceuticals, selskapet som selger Aurela hudpleieproduktene, vil gjerne svare på dine spørsmål. Her kan du lese mer om leveranser, produkter, betaling og kundeservice. Å handle Aurela hos Nordic Dermaceuticals skal være enkelt og trygt. Du velger selv hvilket eller hvilke produkter du ønsker å kjøpe. Du kan selv velge om du vil ha et abonnement eller kjøpe enkeltvis. 

Hvordan fungerer abonnement?

Din bestilling kommer direkte hjem til deg ca 2 uker etter at vi har mottatt din bestilling. Forsendelsen inneholder Aurela hudpleie nok til ca to måneder. Hvis du går tom for et produkt kan du ta kontakt med oss, så sender vi deg et nytt produkt uten at du betaler for porto. Det kommer en ny forsendelse direkte hjem til deg hver åttende uke. Du kan endre dette. Vi tilpasser oss dine ønsker.

Vi på kundeservice har lang erfaring med våre produkter og er behjelpelig med å svare på dine spørsmål. Du er velkommen til å ringe vår kundeservice på tlf 815 58 255. Send gjerne en mail til kundeservice@aurela.no-

Kan jeg ta en pause eller stoppe leveringene?

Du kan ta en pause i leveransene når du ønsker det. Ring gjerne vår kundeservice eller send en mail til kundeservice@aurela.no med ditt kundenummer, navn og adresse så hjelper vi deg!

Finnes det oppsigelse- eller bindingstid?

Nei, som abonnent har du ingen oppsigelse- eller bindingstid. Du kan også ta pause eller gjøre et opphold når du ønsker. Med tanke på Postens leveringstid er det viktig å si i fra to uker før du venter din neste forsendelse. Det er ingen kjøpsforpliktelse hos Nordic Dermaceuticals.

Selges Aurela hudpleie i butikk?

Foreløpig selges ikke Aurela i noen butikker. 

Hvordan kommer jeg i kontakt med kundeservice?

Du når kundeservice på telefon 815 58 255. Du kan også bruke vårt kontaktskjema eller sende en e-post til kundeservice@aurela.no 

Kan jeg bestille for flere måneder samtidig?

Ja, klart du kan! Ring vår kundeservice, så ordner vi det slik at din neste forsendelse inneholder produkter for den perioden du ønsker. Vi tilpasser oss dine ønsker.

Kan jeg bestiller for flere personer samtidig?

Ja, klart du kan! Bestiller du for flere personer på samme leveranse, så er det flere som kan glede seg over Aurela-effekten. Ring eller send en e-post til kundeservice så endrer vi til ønsket antall produkter. 

Kan jeg returnere varer?

Du har kjøpetrygghet når du handler hos oss. Du beskyttes av angrerettsloven og har 14 dagers ubetinget angrerett fra den dagen du mottar varen. Angreretten innebærer at kunden har rett til å angre kjøpet og returnere uanvendt produkt ved å kontakte kundeservice eller benytte angrerettskjema. Skjemaet finner du på baksiden av velkomstbrevet. Ved eventuell retur står kunden for portkostnader.

Hvor lenge varer produktene?

  • En krukke med AUELA FACE inneholder 50 ml. Med en dosering på 0,8 ml pr dag vil produktet vare i ca åtte uker.
  • En dispenser med AURELA EYE inneholder 15 ml. Med en daglig dosering på 0,25 ml varer produktet i åtte uker.
  • En dispenser med AURELA SERUM inneholder 30 ml. Vår erfaring er at serum er et produkt som kvinner doserer individuelt.
  • En pakke med kosttilskuddet AURELA DERMA inneholder 60 døgndoser.

Når får jeg mine varer?

Din bestilling kommer hjem til deg ca to uker etter vi har mottatt din bestilling. Forsendelsen sendes som brev til din hjemmeadresse. Faktura ligger med forsendelsen.

Hvordan betaler jeg?

Du behover ikke betale noe i forskudd. Faktura sendes med din leveranse og du har 14 dager på deg til å betale. Legg merke til at vi aldri ber deg om å oppgi sensitiv informasjon som kontonummer eller kredittinformasjon,siden vi bruker faktura.

Ved for sen betaling sender vi en betalingspåminnelse, da vil det komme en tilleggsavgift på kroner 61,- Blir saken oversendt innkasso må kunden dekke omkostninger.

Kommer det noen ekstra kostnader?

Nei! Vi belaster deg ingen pakking- eller  forsendelseskostnader, vi spanderer porto. 

Har dere aldersgrense?

Du må være 18 år for å kunne bestille via våre nettsider.

Hvordan håndterer dere min andresse- og personopplysninger?

Nordic Dermaceuticals  behandler alle personopplysninger konfidensielt, i henhold til Personopplysningsloven. Vi selger ikke dine personopplysninger videre.

Når får jeg min vervepremie?

Vervepremien sendes til deg når den du verver har betalt sin første faktura.