Bli kvitt kaloriene

Vil du vite hvor lenge du må trene for å kvitte deg med de ekstra kaloriene?

Kost deg litt ekstra i helgen? Det er lov. Men lurer du på hvor lenge du må trene for å kvitte deg med de ekstra kaloriene? Så lenge må du løpe, avhengig av hva du har spist eller drukket og hvor mye du veier.

Potetgull (200g):

Veier du 50 kg må du løpe i 122 minutter for å forbrenne 1100 kalorier.
Veier du 70 kg må du løpe i 110 minutter for å forbrenne 1100 kalorier.
Veier du 90 kg må du løpe i 92 minutter for å forbrenne 1100 kalorier. 

Sjokolade (100g):

Veier du 50 kg må du løpe i 64 minutter for å forbrenne 580 kalorier.
Veier du 70 kg må du løpe i 58 minutter for å forbrenne 580 kalorier.
Veier du 90 kg må du løpe i 48 minutter for å forbrenne 580 kalorier. 

Øl (33 cl):

Veier du 50 kg må du løpe i 14 minutter for å forbrenne 129 kalorier.
Veier du 70 kg må du løpe i 13 minutter for å forbrenne 129 kalorier.
Veier du 90 kg må du løpe i 11 minutter for å forbrenne 129 kalorier. 

Vin (14 cl):

Veier du 50 kg må du løpe i 10 minutter for å forbrenne 90 kalorier.
Veier du 70 kg må du løpe i 9 minutter for å forbrenne 90 kalorier.
Veier du 90 kg må du løpe i 8 minutter for å forbrenne 90 kalorier.

Kilde:http://www.sats.com/